.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ بيكاري مازندران به 11 درصد نمي‌رسد

مديركل كار و امور اجتماعي مازندران نرخ بيكاري مازندران را حدود 10.5درصد اعلام كرد.

سيدمحمد نجفي در ششمين جشنواره تجليل از كارآفرينان مازندران با بيان اينكه ميزان نرخ كارجويان در مازندران به تناسب نرخ رشد جمعيت در سه دهه گذشته برآورد مي‌شود اظهار داشت: امسال ميزان كارجويان استان حدود 32 هزار هستند كه از نرخ رشد جمعيتي تبعيت مي‌كنند.
وي افزود: نرخ بيكاري مازندران در حدود 10.5درصد است كه براي ايجاد شغل 101 هزار و821 نفر بيكار قبل از پايان برنامه، نرخ بيكاري به هفت درصد كاهش مي‌يابد.
مديركل كار و امور اجتماعي مازندران افزود: برخي بيكاري‌هاي استان ناشي از نرخ رشد جمعيت و كارجويان جديد و بيكاري ناشي از كاهش و توقف فعاليت‌هاي واحدهاي توليدي است.
نجفي تعداد كارآفرينان را از شش سال گذشته تاكنون كه جشنواره برگزار شد 900 نفر ثبت‌نام شده در سايت اعلام كرد و گفت: تعداد كارآفرينان استان زياد است و سعي داريم با هماهنگي وزارت كار تشكل‌هايي را براي ساماندهي كارآفرينان استان ايجاد كنيم.
وي با اشاره به اينكه تعهد ايجاد 335 هزار شغل درمازندران را داريم، تصريح كرد: بيش از 60 درصد از تعهد شغل در مازندران محقق شد.
مديركل كار و امور اجتماعي مازندران اظهار داشت: براساس برنامه 10 هزار شغل در بخش خوداشتغالي از طريق كميته امداد، بهزيستي و دستگاه‌هاي متولي انجام شد.
وي افزود: مسكن مهر در ازاي هر 6.5 متر مربع بناي قابل صدور پروانه را يك شغل تلقي كرد در حاليكه براساس محاسبات ما اين ميزان را در ازاي 7.5 متر مربع يك شغل ايجاد كرديم.
نجفي تعهد سه برابري اشتغالزايي در مازندران را در سال جاري عنوان كرد و گفت: امسال حدود يك هزار و820 شغل در مازندران ايجاد مي‌شود كه بخشي از اشتغالزايي‌ها خانگي و بخش ديگر با سرمايه‌گذاري انجام مي‌شود.
وي فعاليت كارآفريني را تابع نهضت علمي دانست و خاطرنشان كرد: اگر در خدمت كارآفرينان باشيم و فعاليت‌ها تجاري شوند ظرفيت استان به اندازه‌اي است كه بيكاري را در مازندران غيرممكن مي‌كند.
مديركل كار و امور اجتماعي مازندران اظهار داشت: فعاليت كارآفرينان بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد كه در اين رابطه افزايش سرمايه‌گذاري، كمك به تثبيت اشتغال و استفاده از توليدات رسيدن به اهداف استان را محقق مي‌كند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 تير 1390
* لطفا بفرمایند نحوه و استناد محاسبه چگونه بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.